|
|||||||
|
Zákaznické centrum |
+ |
pokladna |
||||
|
|
||||||
Pondělí |
8.00 |
- |
11.30 |
|
12.00 |
- |
17:00 |
Úterý |
ZAVŘENO |
|
ZAVŘENO | ||||
Středa |
8.00 |
- |
11.30 |
|
12.00 |
- |
17.00 |
Čtvrtek |
ZAVŘENO |
|
ZAVŘENO | ||||
Pátek |
ZAVŘENO | ZAVŘENO |
Těšíme se na Vás.
Naše Zákaznické centrum a obchodní kanceláře slouží zákazníkům, kteří preferují osobní setkání. Jsme vám k dispozici v Zákaznickém centru v Moravské Třebové a na vodohospodářském středisku v Poličce a Jevíčku.
Zadat změnu smlouvy, některých jejích částí nebo nahlásit odečet vodoměru, to vše můžete udělat jednoduše a rychle prostřednictvím tiskopisů uložených v dokumentech ke stažení.
Kontaktovat nás můžete rovněž telefonicky. Rádi vám poskytneme informace spojené s vodárenskou problematikou a zodpovíme také dotazy týkající se vaší smlouvy, faktury nebo plateb:
- 461 357 155 (Fakturace a platby) renata.berkova@vhos.cz
- 461 357 156 (Smlouvy nové, nebo změny stávajících) alena.kobelkova@vhos.cz
- 461 357 103 (Vodoměry a odečty) marie.slaninova@vhos.cz
- 461 357 154 (Vedoucí zákaznického centra, reklamace) katerina.vavrova@vhos.cz
Pro platby převodem můžete využít bankovní spojení u Raiffeisenbank a.s., číslo účtu 1142004482/5500.
Kontakty pro nahlášení poruch získáte po zadání jména vaší obce ZDE.
Informace o cenách vody, kvalitě vody, plánovaných odstávkách, poruchách a kontaktech na naše pracovníky v dané lokalitě naleznete v části MOJE OBEC.
Seznam vlastníků vodovodních a kanalizačních sítí naleznete ZDE.
Pro vyjádření k možnosti napojení k sítím a vyjádření k projektové dokumentaci připravujeme VYJADŘOVACÍ PORTÁL. Do jeho spuštění prosím využijte náš formulář žádosti o vyjádření.
Další informace o připojovacích podmínkách získáte v části TECHNICKÁ VYJÁDŘENÍ.