Jak postupovat při reklamaci
Jako odběratel máte právo uplatnit reklamaci na kvalitu a množství dodané pitné vody. Reklamovat můžete i naše další služby např. dodávku materiálu. Stížnost můžete podat i na práci a chování našich zaměstnanců.
Reklamaci můžete uplatnit písemně, osobně, telefonicky, e- mailem nebo elektronicky.
V případě reklamace postupujte dle Reklamačního řádu dodávky pitné vody a odvádění odpadních vod případně dle Směrnice Předsedy představenstva.
Reklamace odeslaná z prostředí našich webových stránek je považována za písemnou reklamaci.
Ve Zprávě uveďte důvod reklamace:
- Kvalita dodávané pitné vody – uveďte podrobněji místo odběru
- Způsob odvádění odpadních vod
- Vyúčtování vodného/stočného – uveďte číslo reklamované faktury
- Vodoměr – uveďte číslo vodoměru, stav vodoměru, datum odečtu
- Jiný důvod reklamace nebo stížnosti – rozepište podrobněji
Napište jakým způsobem chcete být informováni o řešení reklamace.